

duchi
Members-
Zawartość
5 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralO duchi
-
Ranga
Przedszkolak
- Urodziny 04.03.1967
Contact Methods
-
Website URL
http://netia-internet-telewizja.pl
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Warszawa
-
Interests
przeglądanie internetu, telewizja, gry single player i online, promocja i marketing w internecie.
-
Na pewno nie warto inwestować w mailingi zlecane właścicielom darmowej poczty - każdy, kto ma tam konto i minimum wiedzy zablokuje taki spam. W dodatku połowa tych adresów to fejki. Najlepiej jak mailing idzie - jak wskazał ktoś na górze - do wąskiej grupy zainteresowanych tematem odbiorców. Wbrew pozorom i poradom, uważam, że tytuł i treść takiego maila musi być stosunkowo mało marketingowa, a bardzo merytoryczna. Czytelnicy szybko uodporniają się na modne chwyty retoryczne w tytułach. Nie znaczy to jednak, że nie ma być ciekawie. Trzeba postawić się na miejscu odbiorcy i pomyśleć, co by musiało być w takim mailu, żeby mnie zainteresowało.
-
Jak reklamować w internecie firmę z branży weselnej?
duchi odpisał ListySEO.pl na topic w Promocja i Marketing
Ja bym uderzył ze zdjęciami i innym kontentem na serwisy modowe i promujące styl życia. Jak napisał kolega wyżej, najlepszą opcją jest pokazać klientowi udane imprezy. -
Heh, żeby nie reklamować własnych usług, to ogólnie. Dobra firma: W pierwszej kolejności sprawdzi i zoptymalizuje twoją stronę www. Nie tylko pod kątem tytułów i opisów wyświetlanych w wynikach wyszukiwania w internecie, ale również szybkości ładowania strony, obecności mapy strony i pliku robots.txt, struktury nagłówków, prawidłowych słów kluczowych i nasycenia nimi treści, ilości i unikalności treści, linkowania wewnętrznego... jest sporo czynników wpływających na to, że Google zacznie "cenić" stronę nawet jeszcze przed zdobywaniem linków. Uczciwie powie, że ogólna zasada jest taka: tanio wymaga dużo czasu, a szybko jest drogie oraz że koszty pozycjonowania zależą od branży. Są branże, w których nie przebijesz się bez dużych pieniędzy nawet jeśli nie wymagasz wyników na już. Przedstawi ci strategię działań pozycjonujących: co chce osiągnąć, jakimi metodami. Obecnie wrzucanie linków staje się całą sztuką. Nie będzie twierdzić, że zdobędzie ci kilka tysięcy dobrych linków w 6 miesięcy za 200 zł. Dobre pozycjonowanie wymaga obudowania unikalną treścią, a jej tworzenie wymaga czasu, więc jest drogie. W dodatku zdobycie w ciągu 6 miesięcy zaledwie kilkudziesięciu dobrych linków będzie więcej warte, niż kilku tysięcy słabych. Rzetelnie i zrozumiale odpowie ci na wszystkie pytania, jednocześnie przyznając się do braku wiedzy w pewnych kwestiach - w końcu algorytm Google jest poufny i pewne rzeczy wychodzą tylko z praktyki.
-
Koleś właśnie dodaje , problem w tym że jak na firmę kontent marketingową to te swoje linki słabo obudowuje treścią. Moja rada - więcej treści.
-
Za efekt jest dość łatwe do manipulacji szybkim dopalaniem, a z punktu widzenia uczciwej firmy SEO mało opłacalne, bo musi najpierw sama zainwestować. Najlepszą kombinacją jest chyba system mieszany - podstawka abonamentowa i premie za efekt.