Warunki rejestracji
I. Zasady Ogólne
- Na forum nie wolno zamieszczać treści:
- pornograficznych,
- obraźliwych,
- szerzących antysemityzm, rasizm i inne ideologi w stopniu naruszającym wolność wyznań,
- linków i treści naruszających prawa autorskie (za wyjątkiem krótkich cytatów),
- adresów mail, numerów gg innych osób bez ich wyraźniej zgody,
- uznanych za spam lub innej formy masowej reklamy.
- Staraj się wyrażać kulturalnie, w ostateczności niecenzuralne słowa zastąp ***.
- Na forum nie tolerowane będą posty:
- - PISANE WIELKIMI LITERAMI,
- zawierające kilkudziesięciu znaków zapytania/wykrzykników lub Buziek obok siebie ( Jeden znak zapytania znaczy to samo co pięc. ),
Nie pisz całych postów używając kolorowania i zmiany wielkości czcionki, formatowanie służy do wyróżniania najważniejszych fragmentów. - - PISANE WIELKIMI LITERAMI,
- Zabronione jest niekulturalne wyrażanie się o innych osobach korzystających z tego forum. W przypadkach naruszania przez nich regulaminu zgłoś to Moderatorom lub Adminowi, a nie załatwiaj sprawy na własną rękę.
- Zanim założysz temat zastanów się czy ten temat nie był już poruszany i czy nie odnajdziesz w nim odpowiedzi na twoje pytanie. Nie pisz postów nie wnoszących nic nowego do dyskusji lub zaśmiecających forum. Nie odkopuj starych wątków w których nikt nie pisał od dłuższego czasu.
- Zastrzegamy sobie prawo do reklamy graficznej i tekstowej w obrębie forum.
Jak i również wysyłki mailingu reklamowego do użytkowników forum. - a) Nowe tematy staraj się nazwać tak by były zrozumiałe i oddawały temat kwesti przez ciebie poruszanych.
b ) Nie pisz tematu w stylu : "Potrzebna Pomoc, mam kłopot" gdyż nic one nie mówią forumowiczom. Tematy takie będą USUWANE !! - Wszelkie dyskusje prowadzone na forum prosimy nie przenosić na GG, maile czy PW, forum jest dla ogólnego pożytki, a dyskusje prywatne nie służa wszystkim użytkownikom.
- Podpis i avatar nie powinny być zbyt duże(wymiary i waga). Podpis może zawierać dwa średniej wielkości banery lub 4 linijki tekstu.
- Cytując posty innych użytkowników lub treści znajdujące się na innych stronach cytuj konkretny fragment, do którego się odnosisz w wypowiedzi, a nie cały tekst.
- Staraj się zachować podstawowe zasady ortografi, poprawiaj literówki i staraj się zachować podstawową składnię tekstu by był on bardziej czytelny dla innych. Staraj się by wypowiedz były pełne i wyrażały twoją opinie a nie przytakiwały innym użytkowników. Teksty typu: "Tak USER ma racje" nic nie wnosi do dyskusji, jeśli tak piszesz rozwiń swoją wypowiedz.
- Nie umieszczaj jednego tematu w wielu działach na forum. Nie pisz kilku postów pod rząd, skorzystaj z edycji swojego postu.
- Prosząc o pomoc w danej sprawie nie oczekuj gotowego rozwiązania lecz wskazania ścieżki jej rozwiązania, forum to nie złota rybka spełniająca życzenia.
- Wszelkie kwestie sporne rozstrzygają Administratorzy, ostatecznie dokonując decyzji. Również w kwestiach nie przewidzianych tym regulaminem decydujące zdanie ma Administrator.
- Wszelkie skargi i problemy dotyczące decyzji moderatora należy zgłaszać do ostatecznego rozstrzygnięcia do Admina.
- Korzystając z forum akceptujesz ten właśnie regulamin.
II. OBSŁUGA FORUM
Za obsługę forum odpowiadają:
-
a. Administratorzy:
- Administrator ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzenia o tym użytkowników.
- Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty. Administrator jest pełnym dysponentem i właścicielem wszelkich danych tworzonych przez użytkowników.
- Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale MetaForum lub PW.
- Administrator ma również uprawnienia moderator.
- Decyzja Admina jest ostateczna i bezdyskusyjna.
b. Moderatorzy:- Moderator w większości przypadków powienien podać przyczynę swojej decyzji. Mod ma również obowiązek podpisania się pod modyfikowanym postem.
- Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je nr. punktu regulaminu, który zakazuje umieszczania ich.
- Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
- Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
- Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom.
- Moderator ponosi odpowiedzialność przed Administartorem za podejmowane decyzje.
- Decyzja mod'a może zostać unieważniona jedynie przez Administartora tego forum.
Użytkownicy korzystający z forum zobowiąują się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
III. RANGI
1. Na forum obowiązują rangi specjalne nadawane przez Administratorów wybranym przez nich osobą.
2. Rangi specjalne:
-
ADMINISTRATOR
Osoba zarządzająca forum, przyznająca rangi specjalne, posiada również uprawnienia moderatora -
MODERATOR
Osoba stojąca na straży porządku na forum. Usuwa, przenosi lub moderuje nieprawidłowe posty. -
BANITA
Osoba usunięta z forum (czasowo lub na stałe) za niewłaściwe zachowanie i brak poprawy mimo wielokrotnych upomnień. -
VIP
Osoba wyróżniona za przyczynienie się dla forum.
IV. Kary za łamanie regulaminu:
- Kary które może nałożyć Mod:
> Ostrzeżenia wpisywane w postach/tematach.
> Usuwanie lub modyfikowanie niewłaściwych postów/tematów.
> Ostrzeżenie przez moderatora (tzw. pochwały-nagany).
Kary które może nałożyć Admin na wniosek Modów:
> Ostrzeżenie pisemne wysyłane na PW.
> Ban na czas określony.
> Ban stały (całkowite wykluczenie ze społeczności forum)
ostatnie uaktualnienie: 6 sierpnia 2009
Autor regulaminu: jsmp.
Tekst licencjonowany dla forum przez autora.