Skocz do zawartości

Warunki rejestracji

I. Zasady Ogólne

  1. Na forum nie wolno zamieszczać treści:
    1. pornograficznych,
    2. obraźliwych,
    3. szerzących antysemityzm, rasizm i inne ideologi w stopniu naruszającym wolność wyznań,
    4. linków i treści naruszających prawa autorskie (za wyjątkiem krótkich cytatów),
    5. adresów mail, numerów gg innych osób bez ich wyraźniej zgody,
    6. uznanych za spam lub innej formy masowej reklamy.


  2. Staraj się wyrażać kulturalnie, w ostateczności niecenzuralne słowa zastąp ***.
  3. Na forum nie tolerowane będą posty:
    • - PISANE WIELKIMI LITERAMI,
      - zawierające kilkudziesięciu znaków zapytania/wykrzykników lub Buziek obok siebie ( Jeden znak zapytania znaczy to samo co pięc. ;) ),



    Nie pisz całych postów używając kolorowania i zmiany wielkości czcionki, formatowanie służy do wyróżniania najważniejszych fragmentów.
  4. Zabronione jest niekulturalne wyrażanie się o innych osobach korzystających z tego forum. W przypadkach naruszania przez nich regulaminu zgłoś to Moderatorom lub Adminowi, a nie załatwiaj sprawy na własną rękę.
  5. Zanim założysz temat zastanów się czy ten temat nie był już poruszany i czy nie odnajdziesz w nim odpowiedzi na twoje pytanie. Nie pisz postów nie wnoszących nic nowego do dyskusji lub zaśmiecających forum. Nie odkopuj starych wątków w których nikt nie pisał od dłuższego czasu.
  6. Zastrzegamy sobie prawo do reklamy graficznej i tekstowej w obrębie forum.
    Jak i również wysyłki mailingu reklamowego do użytkowników forum.
  7. a) Nowe tematy staraj się nazwać tak by były zrozumiałe i oddawały temat kwesti przez ciebie poruszanych.
    b ) Nie pisz tematu w stylu : "Potrzebna Pomoc, mam kłopot" gdyż nic one nie mówią forumowiczom. Tematy takie będą USUWANE !!
  8. Wszelkie dyskusje prowadzone na forum prosimy nie przenosić na GG, maile czy PW, forum jest dla ogólnego pożytki, a dyskusje prywatne nie służa wszystkim użytkownikom.
  9. Podpis i avatar nie powinny być zbyt duże(wymiary i waga). Podpis może zawierać dwa średniej wielkości banery lub 4 linijki tekstu.
  10. Cytując posty innych użytkowników lub treści znajdujące się na innych stronach cytuj konkretny fragment, do którego się odnosisz w wypowiedzi, a nie cały tekst.
  11. Staraj się zachować podstawowe zasady ortografi, poprawiaj literówki i staraj się zachować podstawową składnię tekstu by był on bardziej czytelny dla innych. Staraj się by wypowiedz były pełne i wyrażały twoją opinie a nie przytakiwały innym użytkowników. Teksty typu: "Tak USER ma racje" nic nie wnosi do dyskusji, jeśli tak piszesz rozwiń swoją wypowiedz.
  12. Nie umieszczaj jednego tematu w wielu działach na forum. Nie pisz kilku postów pod rząd, skorzystaj z edycji swojego postu.
  13. Prosząc o pomoc w danej sprawie nie oczekuj gotowego rozwiązania lecz wskazania ścieżki jej rozwiązania, forum to nie złota rybka spełniająca życzenia.
  14. Wszelkie kwestie sporne rozstrzygają Administratorzy, ostatecznie dokonując decyzji. Również w kwestiach nie przewidzianych tym regulaminem decydujące zdanie ma Administrator.
  15. Wszelkie skargi i problemy dotyczące decyzji moderatora należy zgłaszać do ostatecznego rozstrzygnięcia do Admina.
  16. Korzystając z forum akceptujesz ten właśnie regulamin.



II. OBSŁUGA FORUM

Za obsługę forum odpowiadają:

  • a. Administratorzy:
    • Administrator ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzenia o tym użytkowników.
    • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty. Administrator jest pełnym dysponentem i właścicielem wszelkich danych tworzonych przez użytkowników.
    • Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale MetaForum lub PW.
    • Administrator ma również uprawnienia moderator.
    • Decyzja Admina jest ostateczna i bezdyskusyjna.



    b. Moderatorzy:
    • Moderator w większości przypadków powienien podać przyczynę swojej decyzji. Mod ma również obowiązek podpisania się pod modyfikowanym postem.
    • Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je nr. punktu regulaminu, który zakazuje umieszczania ich.
    • Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
    • Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
    • Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom.
    • Moderator ponosi odpowiedzialność przed Administartorem za podejmowane decyzje.
    • Decyzja mod'a może zostać unieważniona jedynie przez Administartora tego forum.



Użytkownicy korzystający z forum zobowiąują się do przestrzegania niniejszego regulaminu.


III. RANGI

1. Na forum obowiązują rangi specjalne nadawane przez Administratorów wybranym przez nich osobą.

2. Rangi specjalne:

  1. ADMINISTRATOR
    Osoba zarządzająca forum, przyznająca rangi specjalne, posiada również uprawnienia moderatora
  2. MODERATOR
    Osoba stojąca na straży porządku na forum. Usuwa, przenosi lub moderuje nieprawidłowe posty.
  3. BANITA
    Osoba usunięta z forum (czasowo lub na stałe) za niewłaściwe zachowanie i brak poprawy mimo wielokrotnych upomnień.
  4. VIP
    Osoba wyróżniona za przyczynienie się dla forum.



IV. Kary za łamanie regulaminu:

  • Kary które może nałożyć Mod:
    > Ostrzeżenia wpisywane w postach/tematach.
    > Usuwanie lub modyfikowanie niewłaściwych postów/tematów.
    > Ostrzeżenie przez moderatora (tzw. pochwały-nagany).

    Kary które może nałożyć Admin na wniosek Modów:
    > Ostrzeżenie pisemne wysyłane na PW.
    > Ban na czas określony.
    > Ban stały (całkowite wykluczenie ze społeczności forum)



ostatnie uaktualnienie: 6 sierpnia 2009

Autor regulaminu: jsmp.
Tekst licencjonowany dla forum przez autora.

×
×
  • Utwórz nowe...