Skocz do zawartości

[szukam] zleceń dla webmastera


patwoj98

Recommended Posts

Witam! 

Jestem programistą freelancerem, ze skromnym rocznym doświadczeniem w branży. Zarobkowo robię to od kilku miesięcy, zawsze kończąc z zadowoleniem klienta. 
Potrafię:
*HTML - oczywiście mówimy o wersji najnowszej HTML5. Nauczony z referencji HTML na W3.
*CSS - tworzę w najnowszym CSS3, tak jak HTML, tak i tego nauczyłem się z W3
*JS - wiele kursów przeszedłem, wiele poradników przeczytałem, W3 przerobiłem, w niektórych projektach już wykorzystałem :)
*jQuery - Tak jak JS ;)
*PHP+SQL - Od tego zacząłem naukę (której nie skończyłem bo człowiek uczy się całe życie). Tworzę obiektowo, czytelnie i bezbłędnie.
*Bootstrap - Lubię być 1, nawet w Google, więc wypada się dostosowywać do urządzeń mobilnych, aby wypadać dobrze w wyszukiwarce
+jestem skłonny się uczyć

W związku z moim małym doświadczeniem, nie pobieram za robotę kosmicznych stawek, a jedynie wynagrodzenie godne za tę pracę.
Dotychczas zrobione projekty były od strony back-endowej, dlatego nie mogę się poszczycić nimi w portfolio, dlatego go nie posiadam. 

Strony są zawsze według najnowszych standardów.

Co mogę zaproponować klientowi?

*Dobra jakościowo strona WWW
*Stworzenie CMSa
*Edycja strony (dodanie responsywności, poprawa działania, aktualizacja)
*Działania na forach różnego typu
*Przygotowanie całej strony
*Dobry kontakt
*Dodanie lub edycja elementów na stronie (typu logowanie, rejestracja, wyświetlanie czegoś)

W przypadku pytań, zapraszam do kontaktu przez portal lub GG.

A trochę o mnie... Jestem młodym i ambitnym chłopakiem wraz z referencjami od klientów (możliwość uzyskania po kontakcie ze mną). 
Chętnie tworzę wszystko co ma początek www i jest dostępne powszechnie. Moją pasją ponadto są rowery :)

 

Kontakt:

GG: 45106577

Mail: patwoj98@gmail.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation