Uchanka 0 Zgłoś post Napisano Maj 6 Mam pytanko do osób, które korzystały z ofert więcej niż jednej firmy zajmującej się pozycjonowaniem i które mają w tym temacie nieco większe doświadczenie. Chodzi mi konkretnie o rozliczanie się za wykonane usługi. Trafiłem na ten artykuł w sieci http://funkymedia.pl/model-rozliczeniowy.html i przyznam szczerze, że dał mi do myślenia. Do tej pory byłem przekonany, że rozliczanie się za efekt jest jak najbardziej korzystne. Tymczasem autorzy artykułu przekonują, że jest inaczej. Co o tym myślice? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Eskel 1 Zgłoś post Napisano Sierpień 23 (edytowany) Z punktu widzenia klienta to bardzo dobra opcja, choć tak naprawdę zarówno klient, jak i zleceniobiorca, grają tak naprawdę do tej samej bramki, więc obojgu powinno zależeć na efektach. Ostatnio coraz modniejszy staje się abonament za wykonywanie określonych w umowie czynności i wydaje mi się, że ten model rozliczeniowy ma przed sobą najjaśniejszą przeszłość. W takim wypadku liczy się też przejrzystość działań. Przecież osoba, która pozycjonuje windy towarowe nie życzyłaby sobie, by jej linki pojawiły się np. na forum z bielizną, prawda? Edytowano Styczeń 30 przez Eskel Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysztofkr 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 16 Ja polecam przeczytać co nieco o systemie marketingowym SEM7 -> https://sem7.pl/o-systemie Taki system pozwala zwiększyć liczbę klientów, osiągnąć wiele celów biznesowych oraz sprowadzić większy ruch na stronę. Współpracuję z tą firmą w kwestii właśnie prowadzenia marketingu w sieci i muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywne zaskoczony tak szczegółowymi raportami, działaniami oraz co najważniejsze - efektami, które zauważyłem natychmiast, ponieważ agencja marketingowa nie korzysta tylko z jednego kanału. To kompleksowe usługi marketingowe i widząc coraz więcej ofert w sieci - to przyszłość SEO i marketingu w sieci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lenix88 0 Zgłoś post Napisano Maj 31 Mało która agencja seo pozycjonuje strony za efekt, bo jest to zwyczajnie dla nich nieopłacalne. Postawcie się po stronie agencji. Wydają sporo pieniędzy, poświęcają dużo czasu na zdobycie wysokich pozycji w organiku, a gdy już uda im się je zdobyć i zaczną nawet nie tyle zarabiać co otrzymywać zwrot kosztów, to firma wypowie umowę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elibieg 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14 xxxxxxxxxxxxx Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcel13 0 Zgłoś post Napisano Marzec 9 Zgadzam się ze zdaniem Lenix88 ! Moim zdaniem, firma nie może sobie na to pozwolić, ponieważ gdyby tylko tak robiła to bardzo szybko została by z niczym .. Zleceniobiorca ustala koszta jakie maja za wszystko zapłacić i na bieżąco firma się rozlicza ze zleceniobiorcą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach