Skocz do zawartości

Niezależność marketerów od działu IT


adaamiqq

Recommended Posts

Praca z działem IT nie należy do najłatwiejszych. Każdy marketer wie, że w e-commerce liczy się przede wszystkim czas i szybkie wdrażanie nowych rozwiązań. Często kłóci się to z grafikiem prac działu IT, który musi za pomocą kodu wdrażać potrzebne skrypty lub tworzyć całkowicie nowe funkcjonalności. Jednak trendy e-commerce 2017 zapowiadają, że praca z działem IT będzie coraz mniejsza. Kodera zastępują stopniowo narzędzia takie jak Google Tag Manager, które pozwalają na wdrażanie skryptów z pominięciem działu IT. Z pewnością usprawni to pracę nad stroną przez marketera, który lwią część prac nad stroną będzie mógł wykonać sam. Pozwoli to na znaczne skrócenie czasu oczekiwania Klienta na potrzebne modyfikacje, a także zmieni tryb pracy marketerów. Zmiany na stronach będą stosunkowo niedużo, ale częste, co zmieni obecny model rewolucji przeprowadzanych na stronie co kilka lat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Wczytywanie...
×
×
  • Utwórz nowe...