Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
adaamiqq

Niezależność marketerów od działu IT

Recommended Posts

Praca z działem IT nie należy do najłatwiejszych. Każdy marketer wie, że w e-commerce liczy się przede wszystkim czas i szybkie wdrażanie nowych rozwiązań. Często kłóci się to z grafikiem prac działu IT, który musi za pomocą kodu wdrażać potrzebne skrypty lub tworzyć całkowicie nowe funkcjonalności. Jednak trendy e-commerce 2017 zapowiadają, że praca z działem IT będzie coraz mniejsza. Kodera zastępują stopniowo narzędzia takie jak Google Tag Manager, które pozwalają na wdrażanie skryptów z pominięciem działu IT. Z pewnością usprawni to pracę nad stroną przez marketera, który lwią część prac nad stroną będzie mógł wykonać sam. Pozwoli to na znaczne skrócenie czasu oczekiwania Klienta na potrzebne modyfikacje, a także zmieni tryb pracy marketerów. Zmiany na stronach będą stosunkowo niedużo, ale częste, co zmieni obecny model rewolucji przeprowadzanych na stronie co kilka lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Praca działu IT z działem SEO musi iść w parze w działalności e-commerce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×