Skocz do zawartości

Regulamin Forum


jsmp

Recommended Posts

I. Zasady Ogólne

  1. Na forum nie wolno zamieszczać treści:

    1. pornograficznych,
    2. obraźliwych,
    3. szerzących antysemityzm, rasizm i inne ideologi w stopniu naruszającym wolność wyznań,
    4. linków i treści naruszających prawa autorskie (za wyjątkiem krótkich cytatów),
    5. adresów mail, numerów gg innych osób bez ich wyraźniej zgody,
    6. uznanych za spam lub innej formy masowej reklamy.

[*] Staraj się wyrażać kulturalnie, w ostateczności niecenzuralne słowa zastąp ***.

[*] Na forum nie tolerowane będą posty:


  • - PISANE WIELKIMI LITERAMI,
    - zawierające kilkudziesięciu znaków zapytania/wykrzykników lub Buziek obok siebie ( Jeden znak zapytania znaczy to samo co pięc. ;) ),

Nie pisz całych postów używając kolorowania i zmiany wielkości czcionki, formatowanie służy do wyróżniania najważniejszych fragmentów.

[*] Zabronione jest niekulturalne wyrażanie się o innych osobach korzystających z tego forum. W przypadkach naruszania przez nich regulaminu zgłoś to Moderatorom lub Adminowi, a nie załatwiaj sprawy na własną rękę.

[*] Zanim założysz temat zastanów się czy ten temat nie był już poruszany i czy nie odnajdziesz w nim odpowiedzi na twoje pytanie. Nie pisz postów nie wnoszących nic nowego do dyskusji lub zaśmiecających forum. Nie odkopuj starych wątków w których nikt nie pisał od dłuższego czasu.

[*] Zastrzegamy sobie prawo do reklamy graficznej i tekstowej w obrębie forum.

Jak i również wysyłki mailingu reklamowego do użytkowników forum.

[*] a) Nowe tematy staraj się nazwać tak by były zrozumiałe i oddawały temat kwesti przez ciebie poruszanych.

B) Nie pisz tematu w stylu : "Potrzebna Pomoc, mam kłopot" gdyż nic one nie mówią forumowiczom. Tematy takie będą USUWANE !!

[*] Wszelkie dyskusje prowadzone na forum prosimy nie przenosić na GG, maile czy PW, forum jest dla ogólnego pożytki, a dyskusje prywatne nie służa wszystkim użytkownikom.

[*] Podpis i avatar nie powinny być zbyt duże(wymiary i waga). Podpis może zawierać dwa średniej wielkości banery lub 4 linijki tekstu.

[*] Cytując posty innych użytkowników lub treści znajdujące się na innych stronach cytuj konkretny fragment, do którego się odnosisz w wypowiedzi, a nie cały tekst.

[*] Staraj się zachować podstawowe zasady ortografi, poprawiaj literówki i staraj się zachować podstawową składnię tekstu by był on bardziej czytelny dla innych. Staraj się by wypowiedz były pełne i wyrażały twoją opinie a nie przytakiwały innym użytkowników. Teksty typu: "Tak USER ma racje" nic nie wnosi do dyskusji, jeśli tak piszesz rozwiń swoją wypowiedz.

[*] Nie umieszczaj jednego tematu w wielu działach na forum. Nie pisz kilku postów pod rząd, skorzystaj z edycji swojego postu.

[*] Prosząc o pomoc w danej sprawie nie oczekuj gotowego rozwiązania lecz wskazania ścieżki jej rozwiązania, forum to nie złota rybka spełniająca życzenia.

[*] Wszelkie kwestie sporne rozstrzygają Administratorzy, ostatecznie dokonując decyzji. Również w kwestiach nie przewidzianych tym regulaminem decydujące zdanie ma Administrator.

[*] Wszelkie skargi i problemy dotyczące decyzji moderatora należy zgłaszać do ostatecznego rozstrzygnięcia do Admina.

[*] Korzystając z forum akceptujesz ten właśnie regulamin.

II. OBSŁUGA FORUM

Za obsługę forum odpowiadają:


  • a. Administratorzy:
    • Administrator ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzenia o tym użytkowników.
    • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty. Administrator jest pełnym dysponentem i właścicielem wszelkich danych tworzonych przez użytkowników.
    • Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale MetaForum lub PW.
    • Administrator ma również uprawnienia moderator.
    • Decyzja Admina jest ostateczna i bezdyskusyjna.

b. Moderatorzy:

  • Moderator w większości przypadków powienien podać przyczynę swojej decyzji. Mod ma również obowiązek podpisania się pod modyfikowanym postem.
  • Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je nr. punktu regulaminu, który zakazuje umieszczania ich.
  • Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
  • Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
  • Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom.
  • Moderator ponosi odpowiedzialność przed Administartorem za podejmowane decyzje.
  • Decyzja mod'a może zostać unieważniona jedynie przez Administartora tego forum.

Użytkownicy korzystający z forum zobowiąują się do przestrzegania niniejszego regulaminu.

III. RANGI

1. Na forum obowiązują rangi specjalne nadawane przez Administratorów wybranym przez nich osobą.

2. Rangi specjalne:

  1. ADMINISTRATOR
    Osoba zarządzająca forum, przyznająca rangi specjalne, posiada również uprawnienia moderatora
  2. MODERATOR
    Osoba stojąca na straży porządku na forum. Usuwa, przenosi lub moderuje nieprawidłowe posty.
  3. BANITA
    Osoba usunięta z forum (czasowo lub na stałe) za niewłaściwe zachowanie i brak poprawy mimo wielokrotnych upomnień.
  4. VIP
    Osoba wyróżniona za przyczynienie się dla forum.

IV. Kary za łamanie regulaminu:


  • Kary które może nałożyć Mod:
    > Ostrzeżenia wpisywane w postach/tematach.
    > Usuwanie lub modyfikowanie niewłaściwych postów/tematów.
    > Ostrzeżenie przez moderatora (tzw. pochwały-nagany).
    Kary które może nałożyć Admin na wniosek Modów:
    > Ostrzeżenie pisemne wysyłane na PW.
    > Ban na czas określony.
    > Ban stały (całkowite wykluczenie ze społeczności forum)

ostatnie uaktualnienie: 6 sierpnia 2009

Autor regulaminu: jsmp.

Tekst licencjonowany dla forum przez autora.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...