Skocz do zawartości

Jak dodać metatag google do kodu html?

Recommended Posts

Witam. Pytanie jest może banalne ale jestem początkujący. Otóż chcę zweryfikowac moją stronę tak by była wyszukiwana przez google. Chcę to zrobić poprzez wklejenie tagu meta do kodu html stronki. Ściągnąłem edytor html i gdy wklejam kod to zmiany zapisują mi sie tylko w pliku na komputerze. jak zrobić żeby ten kod zmieniał się na stronce?

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

Nie wiem jak bardzo początkujący jesteś, ale jak ja to rozumiem pytasz o publikowanie strony w internecie.

Otórz na początek potrzebujesz jakieś miejsce na serwerze, aby umieścić tam stronę by była dostępna w internecie. Załóż sobie konto na np. yoyo.pl. Takie konto da Ci możliwość wrzucenia strony ze swojego komputera "do internetu". Możliwe także, że przyda Ci się program do publikowania stron np. filezilla dzięki któremu w szybki i wygodny sposób umieścisz stronę w internecie.

Mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem temat. Jak masz dodatkowe pytania - pytaj :).

Dokładnie o to mi chodzi :) tzn gdy wklejam to w panelu administracyjnym w okienku ,,banner" to jest źle.

W Google pisze że kod ma po wszystkim wyglądać tak:

<html>

<head>

<meta name="google-site-verification" content="tCNqu0Pn4i3EtZRwVbgwtkiEhF50tqepHQQ3fh0tfHU" />

<title> Mój tytuł </title>

</head>

<body>

treść strony

</body>

</html>

Hmm myślę że może spróbuję zweryfikowac poprzez przesłanie pliku na serwer. Ale moja strona jest w vgh.pl i tam sie nie da. Jak wrzucam plik na darmowy serwer i dodaje link jako adres to tez nic z tego. już nie wiem jak mam to zrobić

A tam - da się :rolleyes:

Aby przejść przez taką weryfikację metatag musi być umieszczony w sekcji <head> strony. Aby to zrobić w php-fusion wstaw wymagany przez google kod w pliku header.php w katalogu /themes/templates/.

Ponieważ jest to plik PHP musisz zawrzeć to w funkcji echo. Czyli kod google który umieściłeś powyżej powinien wyglądać tak: