djpittbull Napisano Kwiecień 6 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 6 Witam. Jestem zielony jeśli chodzi o php. Posłużyłem się tym tutorialem. Jednak mam problem. Wszystko zrobiłem oprucz jednej rzeczy, mianowicie tej tabelki (tego co jest na samym początku tutorialu) Po prostu moje pytanie brzmi: gdzie to wstawić? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mervin Napisano Kwiecień 6 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 6 Ta "tabelka" to struktura bazy danych. Musisz zalogować się do penelu administracyjnego u swojego dostawcy, utworzyć bazę danych, utowrzyć użytkownika bazy danych, dać uprawnienia ów użytkownikowi. Następnie zalogować się poprzez phpMyAdmin, wybrać bazę danych a tam w zakładce SQL wkleić kod z przytoczonego tematu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djpittbull Napisano Kwiecień 7 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7 Może tak wszystko prościej, gdzie utowrzyć tego użytkownika, gdzie wrzucić tą tabelkę dokładniej, i czy jak wstawię tą tabelkę to muszę robić u siebie na stronce login panel w htm, czy automatycznie się utworzy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mervin Napisano Kwiecień 7 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7 Nie wiem gdzie mogłeś się zgubić . Musisz zalogować się do panelu administracyjnego (cPanel, Direct Admin lub inny) u swojego dostawcy usług hostingowych i tam poszukać czegoś takiego jak baza danych/użytkownicy bazy danych. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djpittbull Napisano Kwiecień 7 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7 Wchodze w baze danych i rozwija się: -utwórz baze -zarządzaj bazami -panel MyAdmin baze utworzoną już mam loguj się w MyAdmin, a potem...? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...