Skocz do zawartości
damtox

Czy mailing jest skuteczną formą reklamy?

Recommended Posts

Witam,

tak jak w temacie, czy waszym zdaniem mailing jest skuteczną formą reklamy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co rozumiesz przez skuteczną formę reklamy?

Wszystko zależy od branży i celu jaki chcesz osiągnąć. Generalnie skuteczność rozumiana jako na przykład ilości odczytań, albo idąc dalej konwersji jest coraz mniejsza. Sekret to dobra baza mailingowa, masówka to strata czasu i pieniędzy.

Forex podstawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mailing wg mnie to dziś przeżytek. Niezależnie od dopasowania do grupy docelowej. Najskuteczniej chyba działa dziś buzz marketing, jednak do tego potrzeba czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli będzie rozsyłany do wszystkich jak popadnie to trochę bez sensu,sporo ludzi nawet nie otworzy takiego emaila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to skuteczna forma, ale musi być umiejętnie prowadzony. Dobrze skonstruowane maile, według pewnych zasad perswazji, to podstawa. Nie wystarczy napisać byle jakiego maila i wysłać go do wszystkich w kontaktach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj, wg mnie mailing to już przeżytek.

Praktycznie nikt tego nie czyta.

Więc skuteczność jest na poziomie ułamka procenta.

Każdy z nas ma skrzynkę pocztową i co robi z przesyłkami reklamowymi ? DELETE.

Dlatego radzę pomyśleć o innej reklamie:

- pozycjonowanie

- Adwords

- marketing szeptany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego dobrze skonstruowany mailn nie powinien być zwyczajną reklamą, którą wyrzuca się do kosza. Ale żeby napisać takiego maila trzeba mieć wiedzę i doświadczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale mailing jest dobry, o ile ktoś wysyła go zgodnie z zainteresowaniami i wolą odbiorcy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym mailingiem to trudno zgadnąć. Wszystko zależy od tego na jakiego odbiorcę trafimy. Wydaje mi się, że mailing ze społecznościówki, czy nawet takiego onetu na konta swoich użytkowników będzie dużo bardziej skuteczny niż zakupienie usługi u kogoś kto skupuje maile czy zaciąga je ze stron.

Będzie skuteczniejszy, bo jednak chyba celniej (na podstawie profili tworzonych podczas rejestracji, uzupełnianych w trakcie użytkowania) z ofertą będą trafiać do potencjalnych odbiorców.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Kliknij psychoterapia indywidualna, a jeżeli chcesz więcej to polecam torty warszawa. Zapraszam ;)/>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety mailling chyba odchodzi to przysłowiowego lamusa. Przede wszystkim z powodu natłoku tego typu reklamy na naszych skrzynkach mailowych, w większości mailling wysyłany jest na potęgę i chyba ludzie już przestali klikać w ta formę reklamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, obecnie nie odczytuję żadnych reklam które dostaję na maila, wiec ta forma reklamy moim zdaniem jest najgorszą ze wszystkich możliwych :)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi nigdy, a mam konta już od około 10 lat nie zdarzyło się przeczytać dokładnie jakiegoś meila reklamowego, a co dopiero kliknąć w jakieś odnośniki, które były w nim zamieszczone. Nigdy nie zamawiałem tej formy reklamy i nie chciałem też tracić czas na nią.

Przy okazji dla Białostoczan polecam psycholog Białystok, kliknij terapia Białystok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mokm zdaniem mailing w większości przypadków jest działaniem bezsensownym, które tylko zraża odbiorców, chociaż są uzasadnione przypadki, w których należy go stosować, ale tylko wówczas, gdy klient sam wyraził chęć otrzymywania newslettera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, aby mailing był dobrą reklamą. Wszystkie tego typu wiadomości, które dostaję, lądują zazwyczaj w koszu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nasze wypowiedzi tutaj tylko poświadczają, że to zła forma promocji, nikt nie lubi dostawać spamu na skrynkę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba się wstrzelić w moment - jak wyślesz mailing i akurat ktoś go będzie w danym czasie potrzebował, jest szansa na zlecenie. Oczywiście aby dostać kilka zleceń, trzeba wysłać kilka tysięcy maili seryjnie. Ja robię mailing z kliknięciem w reklamę graficzną, by przejśc bezpośrednio z treści maila do strony www. To działa, gdy skierujemy mailing do firm z danej branży, tym bardziej, jeśli wypiszemy firmy, które nam zaufały już z tej branży. W branży ludzie się znają i mogą spytać tamtych, których podaliśmy i których oni znają o referencje ustne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to nie ejst dobra forma promocji, ja sama nawet nie otwieram takich maili z reklamą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mailing to mało skuteczna forma reklamy. Taka wiadomość musiałaby być maksymalnie spersonalizowana oraz przypominać wiadomość od znajomej osoby, aby przynieść oczekiwany skutek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że mailing jest dobrą formą reklamy. Czasem, dzięki takim mailom, można się dowiedzieć o promocjach, zniżkach etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mailing to dobra forma reklamy, ale musi być prowadzona rozsądni. Nie można np. wysyłać tylko maili o promocjach, nowościach itp. Trzeba budować relacje z klientami, ale to wyższa szkoła jazdy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cześć,

chociaż e-mail marketing stracił trochę na wartości ostatnimi czasy to wciąż może on odgrywać sporą rolę w pozyskiwaniu bazy klientów. Jeśli chcecie poznać sposoby jak skutecznie wykorzystać jego potencjał to przeczytajcie artykuł na http://webownia.pl/blog/5-sposobow-na-pozyskanie-bazy-klientow-do-e-mail-marketingu.html. Przyjemnego czytania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przypadku mailingu niezbędna jest dobrze stargetowana baza adresów e-mail. Maile muszą faktycznie tafiać do osób, które są zainteresowana daną tematyką. Wtedy rzeczywiście jest dobrą formą reklamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy do ilu osób wysłany mailing, jaki tytuł maila i jaka treść. Na te durne maile typu schudnij 200 kg w tydzień albo krem odmładzający o 120 lat - to na pewno nabiera się duży procent głupich i zakompleksionych kobiet. Duży procent społeczeństwa jest głupi i musi się opłacać skoro widać, że tyle maili jest wysyłanych. A co dopiero, jeśli będzie to coś na prawdę dobrego i zachęcającego.. Mi się wydaje, że to co się chce sprzedać ma największe znaczenie. Jest ogromna różnica pomiędzy: "najwyżej oprocentowana lokata w kraju" a "poduszka dla świnki morskiej"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie zgodze sie, zamiast probowac manipulacji tytulami, postaraj sie o dobrze stargetowana baze mailingowa i serwuj im wysokiej jakosci content - taki, dzieki ktoremu czegos sie naucza i poczuja przywiazanie do twojej marki. Po kilka cennych wskazowek odsylam do wystapienia Macieja Ossowskiego z GetResponse na ecommerce day by Shoplo.com na temat dzisiejszego email marketingu i jak go poprawić :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×