j4kub Napisano Październik 2 Zgłoś Share Napisano Październik 2 Witam jestem początkującym webmasterem i chciałbym wrzucić moja stronę do internetu i tak się składa że znam osoby które też chcą zabłysnąć w internecie i chciałyby żebym im zrobił takie proste stronki i tu chciałbym abyście mi coś wytłumaczyli zwykle zakładałem sobie konto na darmowych serwerach internetowych i wtedy dostawałem swój adres ftp i adres strony teraz chciałbym wykupić większy serwer wiec wchodzę sobie np na home.pl i tam mam 2 zakładki hosting i serwery i nie wiem co mam kupić bo przez hosting rozumiem że to wygląda tak jak ten darmowy serwer dostaje adres ftp adres strony i tyle a ja chce sobie to inaczej zorganizować chce żeby każdy z moich kolegów miał wydzielone miejsce na tym serwerze każdy miał osobny adres ftp i żeby każdy po np zalogowaniu na serwerze widział swoje pliki czy dobrze myślę i czy trudno to będzie zrobić ?? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mervin Napisano Październik 2 Zgłoś Share Napisano Październik 2 Na Twoim miejscu home.pl bym porzucił, trochę drogo. Najtańszym rozwiązaniem będzie hosting wspóldzielony z nielimitowaną ilością kont ftp i domen. Będzie działać to tak, że będziecie mieć wspólny serwer, każdy z Was osobny dostęp do ftp, czyli Twoi koledzy będą mogli samodzielnie podmieniać pliki. Jednak tylko Ty będziesz mógł Tworzyć nowe bazy danych, adresy e-mail oraz konta ftp dla swoich kolegów. Ja sam korzystam z takiej możliwości. Wybór hostingu pozostawiam Tobie. Jeżeli natomiast chciałbyś umożliwić osobny dostęp także do panelu administracyjnego, to taką możliwość oferują konta reseller. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...